Wednesday 2 July 2014

Kopiah kait-Lutfil Hadi

4 Ramadhan 1435H

Quote:
"it's hard to forget someone who gave you so much to remember"

Lai...Lai...
korang ngantuk kan? jom cuci mata dan cuci minda dulu biar segar balik jap lagi..perut pun macam dah berbunyi-bunyi ni ha hahah..sabarla duhai cacing-cacing sekalian, belum tiba masanya lagi...

Sehingga raya ni saya ada beberapa biji kopiah untuk disiapkan dan jangan tak tau, tempahan untuk sebelum raya dah ditutup..kalau order pun lepas raya baru dapatlah..huhu rasa sekejap je pulak bulan Ramadhan ni..harap-harap saya dapat siapkan semua tempahan dan jugak meningkatkan amalan saya seiringan...insya Allah..

Ini satu kopiah yang dah disiap..tempahannye pakej dengan bantal felt yang dah saya ceritakan dalam entry sebelum ini.

details:
-benang : NONA

-saiz: 17 inci (ukurlilit kepala)

-umur: 8 bulan

-tulisan nama: Lutfil Hadi

-harga: RM15.00

kalau ada yang berminat nak tempah boleh komen kat sini..atau whatsapp saya di 012-2808590 (ain)

No comments:

Post a Comment