Saturday 20 December 2014

Resdung Perlu Diubati Segera

Setiap pagi bersin? Bukannya bersin yang sekali dua je tapi tak berhenti-henti pulak tu sampai kadang-kadang rasa macam nak demam. Mata pulak gatalllll sangat, rasa macam nk keluarkan biji mata tu dan basuh..ngeri kan?

korang pernah rasa macam tu tak? ye, itulah antara tanda-tanda yang korang mengalami resdung. Jangan diambil ringan masalah resdung ni sebab jangkitan bakteria ini boleh merebak sehingga ke otak!

Bagi anda yang juga mengalami masalah resdung, saya sangat sarankan anda mencuba set ni yang terdiri daripada Alfafa, Vitamin B Complex dan Vitamin C Sustained Released.

Bagaimana Set Resdung membantu:

1) Alfalfa Complex
-Sifat alkali bertindak meneutralkan tubuh yang berasid dan bersifat antibakteria untuk membantu menyekat perkembangan kuman di kawasan yang dijangkiti.
-Ianya kaya dengan sumber klorofil dan membantu menngurangkan keradangan terutama akibat dari eczema, resdung (sinus), alergi dan gegata

2) Vitamin B-Complex
- Vitamin ini mengandungi B6 yang penting untuk pemuliharaan selaput lendir yang sihat dan membantu pengeluaran antibodi badan.
-Membantu dalam pembinaan protien dalam tubuh -Membantu hati menghasilkan glikogen yang diperlukan oleh kulit untuk menyingkirkan sel-sel mati

3) Vitamin- C Sustained Released
-Bertindak sebagai anti histamin tanpa perlu mengalami kesan sampingan dari pengambilan drug anti- histamin
-Menstabilkan pengeluaran histamin dalam tubuh badan
-Meningkatkan oksigenasi pada tisu-tisu dalam tubuh badan
-Meningkatkan penyembuhan tisu


jom layan testimoni pelanggan yang mengamalkan set resdung Shaklee ni.Alhamdulillah,penderitaan beliau selama 10 tahun berakhir juga setelah bertemu Shaklee.

untuk konsultasi lanjut, boleh whatsapp 012-2808590 (ain)


AinSanusi

No comments:

Post a Comment