Thursday 29 August 2013

Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee

Cuba korang cari kat mr.google atau mr.yahoo perkataan energy soy protein atau ESP shaklee ni..korang mesti jumpa dengan pelbagai testimoni pelanggan-pelanggan shaklee yang telah mendapat apa yang diidamkan setelah menggunakan ESp ni. Ada yang berjaya mengurangkan parut jerawat, menambah susu badan dan juga menurunkan berat badan.

Hari ini saya nak kongsikan tentang apa itu ESP dan juga manfaat-manfaat yang boleh diperolehi daripadanya.

ESP adalah makanan tambahan yang berasaskan soya. Walaubagaimanapun, kacang soya yang digunakan untuk menghasilkan ESP ini hanya mengandungi "non-GMO' iaitu "Non-Genetically Modified Organism" yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah. Tambahan pula, setiap 850g (1 tin ESP) ini dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan bertahan lama.

ESP juga merupakan satu-satunya produk didalam pasaran yang menjamin penyediaan asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. ESP adalah amat sesuai untuk semua peringkat umur dan kandungan indeks glisemik (GI) yang rendah iaitu 39 menjadikan ESP sangat sesuai untuk penghidap kencing manis.

Manfaat utama ESP:
-asid amino yang sangat penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan lain-lain lagi. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.
-Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya untuk mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser.
-Merancang pembentukan semulajadi kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepatkan penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.
-Membekalkan tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun.
-Membaiki masalah rambut seperti beruban, rambut gugur, mebaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
-Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan ransangan.

nak cantik??jom dapatkan ESP shaklee sekarang. SMS/whatsapp 019-6442017 (Ain)

No comments:

Post a Comment