Monday 2 February 2015

Fabulous Februari- Promosi Shaklee

Promosi Februari Shaklee

Assalamualaikum..selamaat pagi..

Alhamdulillah, dah masuk kita di bulan Februari yang penuh dengan kenangan sedih setahun yang lalu. Doa saya semoga saya terus diberikan kekuatan dan ketabahan untuk meneruskan kehidupan bersama anak dan keluarga tersayang. Kawan-kawan pun doakan saya jugak ye.

Untuk kawan-kawan yang tinggal di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Putrajaya dan Labuan,saya ucapkan selamat bercuti sempena Hari Wilayah..lama tu dapat cuti 4 hari sampai esok sebab esok pun cuti umum sempena perayaan Thaipusam.

Saya pun bercuti hari ni hahhaa...

Oklah,saya nak share promosi Shaklee untuk bulan ni..memamg fabulous februari lah ni..

Beli 6 Free 1:
     -Ostematrix
     -Vitalea

Beli 3 Free 1:
     - Advance Join Health Tablet
     -Vitalea untuk kanak-kanak


hebatkan promosi Februari ni.Jom kita bahagiakan ibu bapa kita yang sakit-sakit lutut atau sendi tu dengan menghadiahkan Advance Joint Health Tablet.

Tak lupa juga berikan vitalea (for kids) kepada anak-anak kita,semoga mereka membesar dengan sihat. Insya Allah

Shaklee independent distributor anda,
Ain (whatsapp 012-2808590)


No comments:

Post a Comment