Tuesday 30 December 2014

Garlic a.k.a bawang putih

assalamualaikum....selamat pagi....nihaoma?hahaha ape ntah maksudnya saya pun tak tau.

Nak citer ni,sejak saya disahkan mengalami Spondyclosis tu badan saya sering sakit-sakit..sakit kat tangan, sakit kat bahu, lenguh kat kaki. Selalunya mak saya la jadi mangsa kena tolong urutkan hihi..tapi lepas mak urut tu memang saya asyik sendawa lah.

Mak kata badan saya banyak angin.. halamak, dulu-dulu pernah jugak kena angin tapi sekejap je pastu hilang. Ini boleh dikatakan sepanjang masa badan saya rasa dipenuhi angin..asyik nak sendawa je dan selalu rasa sakit kat tangan terutamanya.

Semalam 1st time la saya makan Garlic Shaklee ni. Dari pembacaan saya, garlic ni boleh memperingkatkan sistem penghadaman ubuh dan membantu menghilangkan masalah berkaitan penghadaman seperti kembung dan gastrik.

Lepas makan semalam saya telan 1 tablet Garlic. Dalam sejam lepas tu angin dari dalam badan dah mula nak keluar hahahha...lega rasanya..pagi ni pun dah tak rasa sakit sangat tangan ni. Alhamdulillah...malam ni boleh telan lagi sebiji..

*sedikit info tentang Garlic Shaklee*
-Dibuat dari bawang putih jenis premium, bebas dari racun perosak dan ditanam secara organik di USA diwaktu musim panas.


AinSanusi

No comments:

Post a Comment