Monday 15 December 2014

Belajar Buat Beg

Sebenarnya dah lama saya teringin-teringin-teringinnnnn sangat nak belajar buat beg terutamanya beg-beg yang comel ni hahaha...lepas ni akan banyaklah gambar-gambar beg yang akan saya upload ye kuangkuangkuang...

Mula-mula dulu buat beg ikut resepi sendiri je..sesedap rasa je dan oleh sebab tu hasilnya pun tak seberapa je lah kan.

Sekarang ni barulah tau terms-terms yang biasa otai-otai ni gunakan macam batting, cotton stabiliser, japanese cotton, designer cotton dan macam-macam lagi lah..ralit sangat jadinya bila dah mengulik bag ni..
Untuk pertama kalinya saya nak belanja korang gambar bag ni yang merupakan free gift dari saya untuk salah seorang pelanggan saya yang bernama Ameza.

Insya Allah,sekiranya diizinkan Allah saya akan turut berkongsi tutorial didalam blog saya ini..stay tuned

Ada yang nak beli Shaklee?hihi

Meh-meh. jom order


AinSanusi

No comments:

Post a Comment