Sunday 28 September 2014

Pemenang Giveaway September 2014

Hujung minggu ni terasa cepat sangat berlalu dengan aktiviti bersama keluarga yang sangat padat hhahaha..dari aktiviti masak-memasak, makan-makan dan budak-budak ni mestila dengan aktiviti bermain diorang kan.Kitorang pun sempat jugak mengambil stok tudung untuk dijual hihi..nanti saya upload ye gambar-gambar tudung tu.

oh, 26 haribulan hari tu saya dah umumkan nama pemenang untuk giveaway AFIF Creative bagi bulan September 2014 yang telah dimenangi oleh Leen Tajudin dari Johor Bahru. In Sha Allah,saya akan poskan hadiah secepat mungkin.

Semalam pulak ada kawan yang mesej saya di whatsapp.Katanya nak ajak saya join venture untuk giveaway yang akan datang..wahhhh macam seronok je bunyinye kan..

Oleh iti, setelah perbincangan, kami bersetuju untuk mengumumkan giveaway Oktober 2014 pada tarikh November 2014. Korang semua tunggu tau....

yang bestnya, giveaway kali ni pemenang akan dapat 2 hadiah tajaan dari kami..waaaaaahhhhhh.... :-)

No comments:

Post a Comment