Monday 23 December 2013

Soal Jawab bersama Shaklee

Q:Adakah Shaklee sama seperti vitamin yang dibeli di farmasi?
A:Tidak,Shaklee ialah vitamin semulajadi yang dihasilkan daripada sumber semulajadi dan bukannya vitamin sintetik seperti kebanyakan vitamin lain.

Q:Adakah Shaklee sesuai untuk saya/anak/suami/ibu/bapa/adik saya?
A: Ya, Shaklee sesuai untuk semua peringkat umur

Q:Bolehkah saya berkongsi suplemen ini dengan suami/isteri?
A:Ya, boleh.

Q:Alfafa adalah milk booster dan saya tidak menyusukan anak,bolehkah saya ambil alfafa?tidakkah ia menjadikan saya mengeluarkan susu?
A: Anda boleh mengambil alfafa kerana Alfafa tidak akan mencetuskan susu bagi yang tidak menyusukan anak,malah alfafa mempunyai 1001 kebaikan.

Q: Apakah pantang larang sekiranya mengambil Shaklee?
A:tiada,cuma pastikan pengambilan air minimum 3 liter sehari.

Q: Bolehkah saya mengambil Shaklee bersama vitamin/ubat/jamu?
A: Boleh, kecuali vitamin yang diambil itu sama kandungannya,maka ambil salah satu sahaja dan dijarakkan waktu pengambilannya.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment