Wednesday 28 August 2013

Nutriferon ganti paracetamol

Paracetamol adalah ubat tahan sakit yang paling popular yang dimakan untuk mengurangkan rasa sakit kepala, pening, demam,selesema dan lain-lain lagi.mengapa paracetamol berbahaya kepada kita?ini kerana paracetamol adalah bertoksik dan merosakkan organ hati. menurut doktor, panadol akan tinggal didalam tubuh kita selama 5 tahun..ngeri kan?

sememangnya kita semua sentiasa terdedah kepada beribu jenis mikrob sama ada melalui pernafasan,pergaulan, makanan dan lain-lain lagi. Dah tak boleh makan panadol,kita nak makan apa? ye,nutriferon daripada shaklee adalah jawapannya.

nutriferon telah dibuktikan secara klinikal untuk membantu mempertingkatkan sistem imun badan kita.apa manfaat utama yang kita perolehi dengan mengambil nutriferon ni?
-mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari
-melawan kanser dan tumor
-melindungi daripada influenza,melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob termasuk selesema,flu,inflamasi dan influenza.
-melambatkan penuaan
-mengurangkan infeksi oleh pesakit hepatitis B dan C
-mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endoktrin seperti kekejangan
waktu haid, sakit belakang,sakit payudara dan mood swing.

testimoni penggunaan nutriferon:



*disclamer:produk ini bukan bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman individu dan kesan keatas setiap individu mungkin berbeza.*
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment