Wednesday 5 June 2013

Wedding guestbook-untuk my BFF

Ha..yang ni guestbook jugak lagi..Untuk majlis perkahwinan my BFF, Azlin..Kalau ikut Alynn ni die kata tak kisah macamana design pon yang penting cantik!! hahah senang kan..Alhamdulillah,walaupun kesuntukan masa sempat jugak disiapkan dan menepati citarasa beliau..

So,inilah hasilnya, 2 buah guestbook yang ditempah untuk majlis di rumah pengantin perempuan dan juga untuk majlis di rumah pengantin lelaki..

1-yang ni untuk majlis di rumah pengantin perempuan..Ada 2 pasang pengantin, so Alynn request untuk saiz sebesar kertas lukisan (gaya cerita macam besar sangat je kan hihih). Sepasang pengantin lagi ialah adik kepada Alynn..kalau tak salah, pasangan ni dah dinikahkan pada bulan Feb 2013 hari tu.

untuk majlis pengantin perempuan
 2-Ini pulak untuk majlis dirumah pengantin lelaki..sepasang je pengantinnye..yang ni saiz a4 dan designnye sangat simple..Kaler hiasannya mengikut tema iaitu hijau..yang pink tu plak sebab feveret kaler si Alynn ni hahahaha..

untuk majlis di rumah pengantin lelaki
Akhir kata, semoga my BFF, Nur Shahida Azlin berbahagia bersama suami tersayang, semoga dimurahkan rezeki dan cepat2 ada baby ye hikhik..Aminnn...

2 comments: