Wednesday, 5 June 2013

Kenangan 08 dan 09 Mei 2010

Assalamualaikum..

Hampir sebulan tak update blog..sebab apa??hahah ayat biasa la "atas sebab-sebab peribadi" . Sebenarnya banyak perkara dan peristiwa istimewa yang nak dikongsikan dalam Bulan Mei ni..Selain menyambut hari lahir (time kasih mak kerana melahirkan saya *-*), saya juga menyambut ulangtahun perkahwinan yang ketiga bersama Hubby tersayang.Majlis pernikahan kami telah diadakan pada 08.05.2010 dan majlis persandingan pada 09.05.2010..Alhamdulillah, semoga Allah memberikan kebahagiaan dan murahkan rezeki kami sekeluarga..Aminnn...

Inilah kad spesel yang saya buat sempena ulangtahun perkahwinan kami..hahah bukannya nak save bajet sangat pon, cuma saya percaya hasil kerjatangan sendiri lebih memberikan kepuasan walaupon hanya kad yang simple seperti ini.
Kenangan semasa hari persandingan kami 09.05.2013

comel tak kak ton??hihi kad anniversari kami
Saya juga mengambil tempahan kad kraetif seperti kad ucapan hari jadi, kad ulangtahun, kad tahniah dan macam-macam lagi.Design adalah mengikut kreativiti anda dan saya akan cuba aplikasikan ke atas kad ucapan  *_*


No comments:

Post a Comment