Thursday 2 May 2013

Syawal meriah dengan Shaklee



Assalamualaikum..

mesti ramai yang tengah makan tengah hari kan?hihi..Hari ini saya berpuasa ganti dan sebab tu ada kesempatan untuk update blog diwaktu tengah hari ni…hihi

Bila sebut pasal puasa  ni dengan segan silunya saya nak mengaku yang saya ada lagi baki 25 hari untuk diganti hukhuk…saya berpantang di bulan puasa kerana melahirkan anak sulung saya. Insya Allah saya berazam untuk marathon puasa dan mesti habiskan jugak ganti puasa sebelum tibanya bulan Ramadhan yang mulia di tahun ini.

Sedar tak sedar dah masuk Bulan Mei…tak lama lagi semua umat Islam akan menyambut Ramadhan yang berkat dan sebulan lepas tu pula akan menyambut Syawal. Siapa nak beraya dengan meriah angkat tangan!! Hikhik macam budak-budak…

Ada yang  sedang berkira-kira untuk menambah pendapatan sebagai persediaan untuk bulan syawal??

Haaaa... Jom bersama2 saya dan ahli keluarga Shaklee saya yang lain... kita sama2 berkongsi manfaat dan kebaikan vitamin Shaklee....

Sebab apa Shaklee??
Sebab banyak kelebihan yang akan kita dapat..contohnya……

~Untung runcit sehingga 20% - 25%
~Bonus setiap tengah bulan dari Shaklee (biasanye masa ni la duit gaji dah kering kan...)
~ Hanya perlu online min 1 jam sehari - post di FB tentang kebaikan dan testimoni yang sebenar
terus dari customer.
~ Tak perlu keluar rumah, masih boleh menjaga anak dan keluarga sambil
berbisnes. (sangat sesuia untuk surirumah)
~ Peluang utk melancong dan melakukan umrah secara percuma, bonus kereta dan lain2
insentif lagi.

Macam mana nak jadi ahli??
Jom SMS saya di 019-6442017 (AIN)

**picture credit to Aysha Zachary :)

No comments:

Post a Comment