Friday 1 February 2013

sihat dengan shaklee


Assalamualaikum..entri kali ni saya nak share tentang supplement shaklee yang baru saya amalkan sejak sebulan yang lalu...suplement yang saya amalkan dan kebaikannya adalah:

a)B-complex:
-menggalakkan kesihatan       jantung,mengurangkan simptom kemurungan dan tekanan,mengurangkan fungsi otak,menukarkan makanan menjadi tenaga

b)Alfafa Complex:
-kaya dalam nutrisi dan mineral surih,mengurangkan toksin,melegakan rasa kebas dan sakit sendi,merendahkan kolestrol

c)chewable vita-c 100mg
-meningkatkan penyerapan zat besi,untuk kesihatan tulang,gigi dan gusi serta struktur am tubuh badan,membantu mengekalkan pertahanan semulajadi tubuh badan


Saya telah mengalami healing crisis selepas memakan suplement-suplement tersebut iaitu muka saya sentiasa gatal selama seminggu..mulanya rasa macam nak give up jugak sebab dah tak tahan gatal..alhamdulillah,selepas seminggu tiada lagi healing crisis dan keadaan menjadi normal semula..dan sekarang,kulit muka saya masih lagi dalam tempoh pemulihan..

And amazingly!,tiada lagi senggugut yang menyakitkan..alhamdulillah,shaklee bukan sahaja membantu mencantikkan kulit tetapi juga boleh membantu wanita-wanita diluar sana.

insya Allah..


No comments:

Post a Comment